En helg att se fram emot.

Just nu känner jag att allt är så bra, Naturkunskapen är färdig, demensen är färdig bara Historian kvar!

Sista dagen i skolan idag, ett prov. 
De enda jag känner är att jag vill inte gå ut i de här vädret, de har visserligen lagt sig lite nu så hoppas de håller i sig!

Annars då? Jo jag åker nog och hälsar på min älskade syster yster idag, måste se hur de har de i de nya! Ska bli kul, sen bär de av till Falköping för att tillbringa natten hos pojkvännens föräldrar! Ska nämligen jobba imorgon och då är de enklare att vara i Falköping eftersom de är i Falköping jag ska vara!
Sen på lördag morgon åker jag och min älskade till Göteborg för att tillbringa natten på hotell.
God mat, Mysig kväll och hotell. Kan nog inte bli så mycket bättre, skönt att komma bort från hemmet lite! Göra något annat !

Så ja, min helg kommer bli så mycket bättre än bara bra! Den kommer bli underbar!

Varje dag jag tillbringar med Rickard är underbar. Finns verkligen ingen som han, ingen kan få mig att må bättre än vad han gör, de räcker med ett litet leende så är min dag gjord!


Jo, jag kommer inte kunna uppdatera så hemskans mycket i helgen eftersom jag inte är hemma, men de får bli på söndag kväll eller måndag dag!

Nej, nu ska jag förbereda mig både psykiskt och fysiskt för att ploga mig fram genom snön bara för att komma till skolan! Bläääää.Hatar verkligen snön, isen, kylan och blåste, jag avskyr helt enkelt allt.
De funkar dock om jag får vara inne! i värmen! höhö

Kram Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0