Ett Göteborg och en sjuk Marielle.

Var i Göteborg i lördags! Sjukt mysigt, var på universeum och Jul på Liseberg!
Har nog aldrig varit på universeum, men de var sjukt stort och sjuk kul där så om man inte varit där bör man faktiskt besöka de!

Iallafall, kände i lördags att de var något på g i kroppen. Men de funkade med lite alvedon, sen vaknade jag på natten till Söndagen och mådde så sjukt dåligt, hade så ont i magen och ryggen och halsen, Rickard vaknade av att jag låg och gnydde, han trodde jag drömde en mardröm! haha. Fast de var de ju inte!

Sen låg jag i sängen hela söndagen och trodde att jag skulle dö, har ju inga halsmandlar men jag har nog lite kvar för de är helt tjockt i halsen!
Inatt vaknade jag med 39,7 i feber och halsen var tjockare än någonsin och alvedon hjälpte inte längre! 
Cristina ringde vårdcentralen men de hade ingen tid, så de blir troligtvis jouren ikväll!
Cristina kom upp med lite treo till mig förut! De funkar bättre än alvedon!

Blir de jouren ikväll så kommer jag be dem att skriva en remiss till öra,näsa och hals. De behöver ta bort mina halsmandlar helt! 
Jävla, tänk om sjukvården skulle lyssna lite på mig någon gång, då skulle de slippa se mig hela tiden!
Höhö!


Nej, nu ska jag sova medans de inte värker såå mycket!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0