Fullt upp.

Hej och hallå. Jag har varit dålig med att uppdatera och jag som lovade mig själv att försöka ta tag i de här med bloggandet.
Jag har varit sjuk, firat jul på bortaplan. Jag har varit och firat jul hos min bror och sedan bar de iväg till Falköping och sedan iväg till jobbet för att jobba julaftonsnatten till Juldagen.
De var tufft måste jag ju få säga, man kämpade någon timme för att inte somna. Men de gick hur bra som helst och den natten blev gjord!

Nu är jag hemma och väntar på att Jossan ska höra av sig så att vi kan dra och fika inklusive Ida .


Nej, nu är de medicin som ska tas, FORTFARANDE! Gud så jag längtar tills de är över!

Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0