Min BLOGG.

Välkommen hit får jag väl börja med att säga!

Jag vill bara göra klart för de som läser denna blogg, Detta är MIN blogg, ingen annans.
Här skriver jag ner mina känslor,tankar och åsikter, detta kan ändras för varje dag som går beroende på hur jag känner!
Ni som läsare har egentligen ingenting att säga till om.
Detta är en blogg om mig, Lena Cristina Marielle Sand, Inte någon annan.


Så vad har hänt sen sist?

Jag bor i min tvåa mitt inne i Skara stad tillsammans med min pojkvän.
Jag känner att jag har kommit rätt i livet, Jag har min pojkvän, jag har helt fantastiska vänner som får dagen att skina alldeles extra, jag har en helt underbar familj som alltid ställer upp.
Ja, jag tror jag ska våga gå så långt att säga att jag aldrig mått så här bra i hela mitt liv.

Så hur har mitt liv sett ut då?

En enda stor röra! 
Killa hit och killar dit, jag har varit med bra och mindre bra män! Om man nu ens ska kalla dem för män!
Jag har bott i en etta lite längre bort från innerstaden. 
Jag har umgåtts dygnet runt med mina vänner (vilket var de bästa som fanns, och absolut inget jag ångrar)

Livet var en enda röra enligt mig, men nu, nu är de helt perfekt, så bra som jag vill ha de! 


Skolan är snart slut, skönt de! Känner att min trötthet på just allt plugg och alla ungdomar som gapar och skriker i skolan hinner ikapp mig! Jag vill bara sluta nu nu nu! Men idag är de sista Demens lektionen, sista provet i Natur B och imorgon är de sista provet i Historia A! Sen jävlar kommer jag inte tillbaka på ett tag!

Jag får väl ta mina julmust till skolan nu, film på Demensen och Marielle står för julmust.
Naaaajs, DOCK är de en riktigt lipar film, nämligen "The notebook" eller "Dagboken" som den nu heter på svenska!
Har ni inte sett den, så se till att ni ser den!

En osminkad Marielle ska nu alltså bege sig till skolan för att få gråta lite och dricka julmust och äta pepparkakor!

Hejdå gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0