vilken dag, men de gick!

Gårdagen var hemsk. Jag vaknade med ett humör utan dess like. Jag skällde på Rickard, jag tjurade i soffan och svor varje gång något inte gick min väg! 
Jag försökte hålla ett falsk leende uppe bara för att jag inte visste varför jag var så arg, men sen, till sist..
Då kom tårarna och jag började må pyton.  Ibland känner jag mig som en hormon kärring.
Men de gick över efter ett tag, grät för allt verkligen! Så min kväll var inte bra, de slutade med att jag blev trött och låg i soffan och försökte kolla på pirates of carrabien eller hur de nu stavas!
Idag blir de lunch (?) eller fika (?) med Jossan och ida och förmodligen popparn.. vad jag förstod de som!
Sen blir de hem för att sova och sedan iväg till Falköping för att jobba natten!

Måste tänka på att få jobba så mycket som möjligt!

Hej på er gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0